Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;

ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;

ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;