Πραγματοποιήστε έγκαιρα τις αγορές σας, καθώς όσες παραγγελίες πραγματοποιηθούν από 24-12 μέχρι 29-12 θα επεξεργαστούν και αποσταλούν στις 30-12! Καλές γιορτές και Καλά Χριστούγεννα!
Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προιόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι&commachange; για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε click πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού ( πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).
Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ώς επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται&commachange; είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας&commachange; είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης&commachange; όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ''κλικ'' στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα απο κάθε μέθοδο πληρωμής&commachange; αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διέυθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;
Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή ( για αγορές μόνο εντός Ελλάδας)&commachange; Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA&commachange; MASTERCARD&commachange; DINERS&commachange; EUROLINE) και PayPal &commachange;και κατάθεση( Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση 3 ευρώ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).
ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;
H ιστοσελίδαww.zumbashop.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL&commachange; για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες&commachange; όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας&commachange; το όνομα και η διεύθυνση σας&commachange; έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του ιnternet.Το πιστοποιητικό SSL της BSB έχει εκδοθεί από την πρωτοπόρο εταιρία πιστοποίησης VeriSign . Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer)&commachange; είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers).
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
TO ZUMBASHOP σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον το επιτρέπει η κατάσταση της. Αυτό σημαίνει πως ο μέσος χρόνος για να ακυρώσετε την παραγγελία σας είναι γύρω στις 2-3 ώρες&commachange; δηλαδή πριν προλάβει να επεξεργαστεί. Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα email στο info@zumbashop.gr ή καλέστε μας στο 210 5715483
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.
ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας&commachange; παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
1) μέσω τηλεφώνου στο 210 5715483 (από Δευτέρα έως Παρασκευη 11-6)
2) στειλετε μας email info@zumbashop.gr
ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΑ;
Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο "Σχόλια" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που θέλετε να προστεθεί. Μπορείτε να συμπληρώσετε προιόντα στην παραγγελία σας εντός 1 ώρας από την πραγματοποίηση της.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας ( 210 5715483) για την επίλυση του προβλήματος.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;
Δυστυχώς&commachange; παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας&commachange; έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν&commachange; κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;
Για τις αποστολές εντός Ελλάδος και Κυπρου το ZUMBASHOP συνεργάζεται με την εταιρεία ACS. Όσον αφορά σε αποστολές σε χώρες του εξωτερικού η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται μέσω του ΕΛΤΑ.
ΣΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΟΣΤΟΣ;
H αποστολη της παραγγελιας εντος Ελλαδος&commachange; πραγματοποειται&commachange; εφοσον υπαρχει διαθεσιμοτητα&commachange; σε 2-3 μερες
Το κοστος αποστολης είναι &commachange;για μεχρι 50 ευρω παραγγελια &commachange; 4.50ευρω&commachange; για πανω από 50 ευρω παραγγελια δωρεαν.
Για Κυπρο:Tα μεταφορικά είναι 8&commachange;50€ μέχρι ένα κιλό&commachange;κάθε επιπλέον κιλό έχει χρέωση 1€/kg
*Εξαιρούνται των δωρεάν μεταφορικών λόγω βάρους &commachange;τα παπούτσια και οι 12αδες&commachange;’οπου τα μεταφορικά είναι επιπλέον 5€
Standard Delivery: Οι αποστολές πραγματοποιούνται σε 8-10 εργάσιμες ημέρες και το κόστος ανέρχεται στα 8&commachange;50 ευρω(συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%)
Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 μ.μ. (ώρα Ελλάδας)&commachange; επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα&commachange; ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:0 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου&commachange; επεξεργάζονται τη Δευτέρα
ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ; ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε με email( info@zumbashop.gr) είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 5715483 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 11:00 – 17:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ
Αν το εμπόρευμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζετε&commachange; θα προσπαθήσουν άλλες 2 φορές&commachange; τις επόμενες εργάσιμες ημέρες&commachange; έτσι ώστε να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση.
ΤΟ Φ.Π.Α. ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;
Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;
Το ZUMBASHOP σας παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του&commachange; συμπληρώνοντας το ειδικό έντυπο επιστροφής που θα βρείτε στην συσκευασία της παραγγελίας σας. Για την επιστροφή προϊόντων υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Πίστωση: Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα&commachange; ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή αλλαγή. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και ενημερώνεστε τηλεφωνικά απο το τμήμα επιστροφών μας. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Πίστωση στο ειδικό «Έντυπο Επιστροφής»)
πιστροφή χρημάτων: Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 7-8 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την πληρωμή ή στο λογαριασμό Paypal από τον οποίο έγινε η πληρωμή ή στο λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε στο έντυπο επιστροφής. (Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την επιλογή Επιστροφή χρημάτων στο ειδικό «Έντυπο Επιστροφής»)
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
Για λόγους υγιεινής&commachange; η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές μαγιό&commachange; κολάν&commachange; κορμάκια&commachange; καλσόν και σκουλαρίκια.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας TO ZUMBASHOP δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.
ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΝΤΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ;
Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας ενημερώνεστε τηλεφωνικά απο το τμήμα επιστροφών μας.