Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?
Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής&commachange; παρακαλούμε συμπληρώστε το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που μπορείτε να προμηθευτείτε κατόπιν επικοινωνίας με το την εξυπηρέτηση πελατών στο παρακάτω mail: attica@zumbawear.eu Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας&commachange; τον κωδικό του προϊόντος&commachange; καθώς και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση&commachange; Αποζημίωση-Επιστροφή χρημάτων ή Πίστωση&commachange; ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια. Από τη στιγμή που το εμπόρευμα φύγει από εσάς&commachange; η Zumba-wear.gr θα το παραλάβει μέσα σε 1-2 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για επιστροφές από Ελλάδα και μέσω της Γενική Ταχυδρομικής. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες&commachange; δεν εγγυώμαστε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν&commachange; θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τη διεκπεραίωσή του. Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο&commachange; η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.
Έχετε παραλάβει το προϊόν που σας επέστρεψα?
Όταν το προϊόν που μας επιστρέψατε φτάσει στις αποθήκες της Zumba-wear.gr&commachange; σας αποστέλλουμε ενημερωτικό e-mail με το οποίο θα πληροφορηθείτε ότι έχουμε παραλάβει το συγκεκριμένο προϊόν. Όσον αφορά στην Ελλάδα&commachange; εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς&commachange; παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (attica@zumbawear.eu). Όσον αφορά στις χώρες εκτός Ελλάδας&commachange; εάν δεν σας έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρες από τη στιγμή που το προϊόν έφυγε από εσάς&commachange; παρακαλώ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (attica@zumbawear.eu).
Έγινε η επιστροφή του ρούχου&commachange; πραγματοποιήθηκε η αποζημίωση-επιστροφή χρημάτων της αξίας του ρούχου&commachange; αλλά όχι η αποζημίωση των μεταφορικών
Η αποζημίωση-επιστροφή των χρημάτων της αξίας του προϊόντος δεν περιλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών.
Έγινε η επιστροφή του ρούχου&commachange; αλλά μου αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό.
Σε περίπτωση που σας αποζημιώθηκε-επιστράφηκε λάθος ποσό&commachange; παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (attica@zumbawear.eu). Σημείωση: Σας υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω ένα προϊόν ζητώντας αντικατάσταση και αυτό να μην είναι εφικτό?
Όταν η Zumba-wear παραλάβει το προϊόν που της επιστρέψατε&commachange; επεξεργάζεται το αίτημά σας για την αντικατάστασή του. Σε περίπτωση που δε μπορούμε ν’ αντικαταστήσουμε το προϊόν&commachange; θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1. Σημείωση: Στην περίπτωση αυτή&commachange; αν θέλετε να γίνει η επιστροφή της αξίας του προϊόντος που μας επιστρέψατε σε τραπεζικό λογαριασμό&commachange; τότε θα χρειαστεί να συμπληρώσετε την ειδική Φόρμα.
Επέστρεψα ένα προϊόν και ζήτησα να πραγματοποιηθεί αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του&commachange; αλλά εσείς μου κάνατε αντικατάσταση.
Σε περίπτωση που ζητήσατε να σας γίνει αποζημίωση-επιστροφή της αξίας του προϊόντος με έναν από τους τρόπους που αναφέρθηκαν αναλυτικά στην ερώτηση 1&commachange; αλλά εμείς σας κάναμε αντικατάσταση&commachange; παρακαλούμε πολύ επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών (attica@zumbawear.eu).